Sakarya Halk Eğitim Merkezleri Sapanca HEM

Beğendiysen Paylaş :

Sakarya Halk Eğitim Merkezleri Sapanca HEM Kursları


Sakarya HEM Halk Eğitim Merkezleri İletişim Bilgileri, Sakarya Sapanca Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Adresi, Ulaşım Bilgileri, Açılan Kursları, Kurslara Nasıl Kayıt Olunur?
Adres: Rüstempaşa Mahallesi Vehbi Bey Caddesi No: 33 Sapanca Sakarya
Telefon: 0 264 582 50 50
Faks: 0 264 582 51 91

Sakarya Sapanca Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Rusça Kursu
Osmanlıca Kursu
Çince Kursu
Arapça Kursu

Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Destekli Reklam Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu

SAKARYA SAPANCA HALK EĞİTİM MERKEZİ ADRESİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Asma Davul Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Şan Kursu
Halk Oyunları Kursu
Tiyatro Kursu

El Sanatları Kursları:
Ev Mefruşatı Kursu
Keçe Yapımı Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Gümüş Takı İşleri Kursu
Giyim Kursu
Hat Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Ebru Kursu
Takı Tasarımı Kursu
Makrome Kursu
Seramik Kursu
Çiçek Yapımı Kursu
Cam Sanatı Kursu
Deri İşleme Kursu
Çinicilik Kursu

Diğer Kurslar:
Resim Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Doğalgaz Boru Tesisatçısı Kursu
Çocuk Bakıcılığı Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
İlk Yardım Kursu
Bahçe Bakımı Kursu
Kaynakçılık Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Cenaze İşlemleri Kursu
Berber Çırağı Kursu
Masör Masöz Kursu
Saç Sakal Kesimi Kursu
Berber Çırağı Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Avcılık Kursu
Diksiyon Kursu
Ev Yemekleri Hazırlama Kursu
Okuma Yazma Kursu
Sur Boru Tesisatçılığı Kursu
Ağaç Oymacılığı Kursu
KPSS Hazırlık Kursu
Step Aerobik Kursu
Masa Tenisi Kursu
Tekvando Kursu
Satranç Kursu
Güreş Kursu

Kurslara Kayıt Olmak İçin Halk Eğitim Merkezine Şahsen Kimlik Fotokopinizle Başvurabilir Veya İnternet Üzerinden http://e-yaygin.meb.gov.tr/Login.aspx E-Yaygın Eğitim Üyelik Oluşturup Ön Kayıt Yaptırabilirsiniz.
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık