Manisa Ahmetli HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Manisa Ahmetli HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Manisa HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Ahmetli Şehit Hasan Yarış Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Barbaros Mahallesi General Gökçen Paşa Sokak No: 25 Ahmetli Manisa
Telefon: 0 236 768 24 75
Faks: 0 236 768 34 88

Manisa Ahmetli Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
El Sanatları Kursları:
İğne Oyası Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Ebru Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu

MANİSA AHMETLİ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Hasta Kayıt Kabul İşlemleri Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
İngilizce Kursu
Arapça Kursu
Diksiyon Kursu
Kumanda Teknikleri Kursu
İşaret Dili Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Okuma Yazma Kursu
Kuran-I Kerim Okuma Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Halk Oyunları Kursu
Tiyatro Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu

Spor Kursları:
Step Aerobik Kursu
Futbol Kursu
Masa Tenisi Kursu
Basketbol Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık