Konya HEM Kursları Bozkır Halk Eğitim Merkezi

Beğendiysen Paylaş :

Konya HEM Kursları Bozkır Halk Eğitim Merkezi


Konya Halk Eğitim Merkezleri İletişim Bilgileri, Konya Bozkır Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O. Kursları, Adresi.
Adres: Demirasaf Mahallesi Kuççu Caddesi No: 20 Bozkır Konya
Telefon: 0 332 426 27 00
Faks: 0 332 426 11 13

Konya Bozkır Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları: 

Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu

Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Destekli Muhasebe Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayar Ofis Programları Kullanımı Kursu
Bilgisayar Bakım Ve Onarım Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu

KONYA BOZKIR HALK EĞİTİM MERKEZİ ADRESİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Drama Kursu
Halk Oyunları Kursu
Bağlama Kursu

Diğer Kurslar:
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Yaşlı Bakım Elemanı Kursu
Satranç Antrenör Yardımcılığı Kursu
Küçük Büyük Baş Hayvan Kesimi Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Avcılık Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Sıhhi Tesisatçılık Kursu
Saç Bakımı Yapımı Kursu
Satranç Kursu
Hızlı Okuma Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
Çocuk Bakım Elemanı Kursu
İş Hayatında İletişim Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Kiraz Yetiştiriciliği Kursu
Ceviz Yetiştiriciliği Kursu
Badem Yetiştiriciliği Kursu
Asma Yetiştiriciliği Kursu
Elma Yetiştiriciliği Kursu
Elma Yetiştiriciliği Kursu
Matematik Kursu
Türkçe Kursu
Fen Kursu
Sosyal Bilgiler Kursu
Biyoloji Kursu
Kimya Kursu
El Sanatları Kursları:
Makine Nakışları Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Trikotaj Kursu
Düz Dikiş Makineci Kursu
Takılar Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Ebru Kursu

Spor Kursları:
Step Aerobik Kursu
Voleybol Kursu
Güreş Kursu
Masa Tenisi Kursu
Basketbol Kursu
Tekvando Kursu
Futbol Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık