Konya Çeltik HEM Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Konya Çeltik HEM Halk Eğitim Merkezi Kursları


Konya Hayat Boyu Öğrenme HEM Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Konya Çeltik Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu İletişim Adresi, Açılan Kursların Listesi.
Adres: Okul Sokak No: 50 Çeltik Konya
Telefon: 0 322 871 26 98

Konya Çeltik Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Güvenli İnternet Kullanımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu


El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
Kırk Yama Kursu
Mefruşat Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
İğne Oyası Kursu
Ev Aksesuarları Hazırlama Kursu
Ebru Kursu
Makine Nakışları Kursu

Diğer Kurslar:
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Diksiyon Kursu
İngilizce Kursu
Kuran-I Kerim Okuma Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Ağaç Budama Kursu
Küçük Ve Büyük Baş Hayvan Kesimi Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Okuma Yazma Kursu
Satranç Kursu
Türkçe Kursu
Matematik Kursu
Fen Kursu
Sosyal Bilgiler Kursu
Edebiyat Kursu
halkegitimmerkezleri.org
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık