İzmir Selçuk Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

İzmir Selçuk Halk Eğitim Merkezi Kursları


İzmir HEM Halk Eğitim Merkezleri İletişim Bilgileri, İzmir Selçuk Halk Eğitim Merkezi Kursları, Adresi, Telefon Numarası.
Adres: Cumhuriyet Mahallesi 5007 Sokak No: 7 Selçuk İzmir
Telefon: 0 232 892 60 18

İzmir Selçuk Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
İnternet Ve E-Posta Yönetimi Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu

Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu

İZMİR SELÇUK HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI ADRESİ
Spor Kurslar:
Step Aerobik Kursu
Jimnastik Kursu
Futbol Kursu
Basketbol Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu

El Sanatları Kursları:
Gümüş Kazaz Örücülüğü Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Hazır Giyim Kursu
Takılar Kursu
Keçe Kursu
Halı Dokuma Kursu

Diğer Kurslar:
Resim Kursu
Ev Yemekleri Pişirme Kursu
Satranç Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Okuma Yazma Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık