İzmir Seferihisar Halk Eğitim Kursları

Beğendiysen Paylaş :

İzmir Seferihisar Halk Eğitim Merkezi Kursları


İzmir HEM Halk Eğitim Merkezleri Kursları, İzmir Seferihisar Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Adresi, Kursları, İletişim Bilgileri.
Adres: Hıdırlık Mahallesi İnönü Caddesi 66. Sokak No: 1 Seferihisar İzmir
Telefon: 0 232 743 57 42
Faks: 0 232 743 57 73

İzmir Seferihisar Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Fransızca Kursu
İngilizce Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Halk Oyunları Kursu

İZMİR SEFERİHİSAR HALK EĞİTİM MERKEZİ ADRESİ KURSLARI
El Sanatları Kursları:
Biçki Dikiş Kursu
Salon Takımları Dikimi Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Oyalar Kursu

Diğer Kurslar:
Aile Eğitimi Kursu
Aşçılık Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Avcılık Kursu
Kuaförlük Kursu
Manikür Pedikür Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Hasta Kabul Hizmetleri Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Voleybol Kursu
Step Aerobik Kursu
Okuma Yazma Kursu
Maket Ev Yapımı Kursu
Resim Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık