HEM Mamak Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Mamak Halk Eğitim Merkezi Kursları Ankara HEM


HEM Ankara Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Mamak Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu ASO Açılan Kursları, İletişim Bilgisi.
Adres: Bahçelievler Mahallesi 265/10 Sokak No: 1 Mamak Ankara
Telefon: 0 312 369 90 30
Telefon: 0 312 368 19 91
Faks: 0 312 369 91 69

Ankara Mamak Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Bakım Ve Onarım Elemanı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu

ANKARA MAMAK HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
İspanyolca Kursu
Rusça Kursu
İngilizce Kursu
Arapça Kursu
Osmanlı Türkçesi Kursu

Diğer Kurslar:
İşaret Dili Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Fotoğrafçılık Kursu
Masaj Kursu
Arı Yetiştiriciliği Kursu
Kasiyerlik Kursu
Aşçılık Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Resim Kursu
Mantar Yetiştiriciliği Kursu
Keçi Yetiştiriciliği Kursu
Okuma Yazma Kursu
Diksiyon Kursu
Halkla İlişkiler Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
İş Güvenliği Ve İşçi Sağlığı Kursu
Çocuk Bakımı Kursu
Halk Oyunları Kursu
Türk Halk Oyunları Yöre Öğreticiliği Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Geçici Ustalık Yetki Belgeli Kurslar

El Sanatları Kursları:
Ahşap Boyama Kursu
Ahşap Hediyelik Eşya Yapımı Kursu
Moda Tasarım Kursu
3 Boyutlu Şekillendirme Kursu
Deriden Çanta Yapımı Kursu
Bebek Giysileri Dikimi Kursu
Kadın Üst Giysileri Dikimi Kursu
Keçe Yapımı Kursu
Mis Sabun Üretimi Kursu
Dövme Bakır İşlemeciliği Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ev Mefruşatı Kursu
Ebru Kursu

Spor Kursları:
Boks Kursu
Kick Boks Kursu
Judo Kursu
Tekvando Kursu
Badminton Kursu
Futbol Kursu
Bocce Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık