HEM İzmir Tire Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

HEM İzmir Tire Halk Eğitim Merkezi Kursları


İzmir Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, İzmir Tire HEM Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O Kursları, İletişim Bilgileri.
Adres: Hürriyet Mahallesi Gençlik Caddesi No: 9 Tire İzmir
Telefon: 0 232 512 15 54

İzmir Tire Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
On Parmak Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu

El Sanatları Kursları:
Kurdele Nakışı Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Kumaş Desenleme Kursu
Davul Derisinden Takı Yapma Kursu
Takılar Kursu
Deri İşleme Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Gümüş İşlemeciliği Kursu
Ahşap Şekillendirme Kursu
Ebru Kursu
Makine Nakışları Kursu

İZMİR TİRE HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI ADRESİ
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Ney Kursu
Halk Oyunları Kursu
Bale Ve Modern Danslar Kursu

Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu

Diğer Kurslar:
Emlak Danışmanlığı Kursu
Arıcılık Kursu
Süt Sığır Yetiştiriciliği Kursu
Kantincilik Ve Açık Alan İşletmeciliği Kursu
Diş Protez Yardımcı Personel Kursu
Hasta Bakım Elemanı Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Halkla İlişkiler Ve Organizasyon Hizmetleri Kursu
Cilt Bakımı Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu (Bayanlara)
Kasiyerlik Kursu
Temel Sekreterlik Hizmetleri Kursu
Yönetici Asistanı Kursu
Anne Çocuk Eğitimi Kursu
Okuma Yazma Kursu
Satranç Kurs
Resim Kursu
Güreş Kursu
Boks Kursu
KPSS Hazırlık Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık