HEM Sakarya Kocaali Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

HEM Sakarya Kocaali Halk Eğitim Merkezi Kursları


Sakarya Halk Eğitim Merkezleri Adresleri, Sakarya Kocaali HEM Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O. Kursları, İletişim Bilgileri.
Adres: Ağalar Mahallesi Cumhuriyet Caddesi Hükümet Konağı Kat: 2 Kocaali Sakarya
Telefon: 0 264 812 26 62
Faks: 0 264 812 12 00

Sakarya Kocaali Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Arapça Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu

Bilgisayar Kursları:
İnternet E-Posta Yönetimi Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu

El Sanatları Kursları:
Dekoratif Tablo Yapımı Kursu
Tığ Oyası Kursu
Elde Türk İşi Kursu
Cam Süs Eşya Yapımı Kursu
Ev Tekstil Ürünleri Hazırlama Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Hazır Gereçlerle Yapılan Nakışlar Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Ebru Kursu
Hazır Gereçlerle Yapılan Nakışlar Kursu
Mis Sabun Üretimi Kursu
Keçe Aksesuarları Yapımı Kursu
Makinede Beyaz İş Kursu
Makinede Maraş İşi Kursu
Pike Dikimi Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Drama Kursu
Ney Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
Arıcılık Kursu
Aşçı Yardımcısı Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
Fırın Harmancı Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Okuma Yazma Kursu
Geçici Ustalık Yetki Belgesi Kursları
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Ön Muhasebe Kursu
Satranç Kursu

Spor Kursları:
Atletizm Kursu
Futbol Kursu
Güreş Kursu
Tekvando Kursu
Voleybol Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık