Bursa Yıldırım Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Bursa Yıldırım Halk Eğitim Merkezi Kursları


Bursa Halk Eğitim Merkezleri, Hem Kursları, Bursa Yıldırım Halk Eğitim Merkezi İletişim Bilgileri, Adresi, Telefon Numarası.
Adres: Ortabağlar Mahallesi Prof. Tezok Caddesi No: 89 Yıldırım Bursa
Telefon: 0 224 366 36 19

Bursa Yıldırım Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
Web Tasarım Kursu
Grafik Animasyon Kursu
Hızlı Klavye Kullanımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

BURSA YILDIRIM HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Arapça Kursu
Osmanlıca Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
Aşçı Çırağı Kursu
Diksiyon Kursu
Motorlu Taşıt Sürücüleri Sınav Sorumlusu Kursu
Ön Muhasebe Kursu
Kuaförlük Kursu
Tehlikeli Ve Çok Tehlikeli İşler Kursları
Satranç Kursu
Okuma Yazma Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Hijyen Kursları
Resim Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu

El Sanatları Kursları:
Mefruşat Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Dekoratif Ev Tekstili Kursu
Çinicilik Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu
Konfeksiyon Makineci Kursu
Desinatörlük Kursu
El Nakışları Kursu
Giyim Kursu
Tezhip Kursu
Ebru Kursu
Modelistlik Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık