Bursa Orhaneli Halk Eğitim Merkezi A.S.O

Beğendiysen Paylaş :

Bursa Orhaneli Halk Eğitim Merkezi A.S.O


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Bursa Orhaneli Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Bilgileri:
Adres: Esentepe Mahallesi Öztürk Caddesi Şoförler Odası Binası No: 50/3 Orhaneli Merkez Bursa
Telefon: 0 224 817 11 42

Bursa Orhaneli Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Avcılık Kursu
Fotoğrafçılık Kursu
İngilizce Kursu
Diksiyon Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Masörlük Kursu
Aile Eğitimi Kursu

BURSA ORHANELİ HALK EĞİTİM MERKEZİ KUAFÖRLÜK KURSU
 Kuaförlük Kursu
Step Aerobik Kursu
Güreş Kursu
Kick Boks Kursu
Basketbol Kursu
Badminton Kursu
Okuma Yazma Kursu
Halk Oyunları Kursu
Ney Kursu
Halı Dokuma Kursu
Folklorik Bebek Yapımcısı Kursu
Makineci Kursu
İğne Oyası Kursu
Kitre Bebek Kursu
Ebru Kursu
Tel Kırma Kursu
Kitre Bebek Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
El Nakışları Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Tehlikeli Ve Çok Tehlikeli İşler Kursları
Hijyen Eğitimi Kursları
MTSK Sınav Sorumlusu Kursu

Kursların Açılması İçin En Az 12 Kursiyerin Kayıt Olması Gereklidir. Kontenjanı Dolan Kursların Kayıtları Kapatılır. Kurslara Devam Zorunludur.Kayıt İçin TC Kimlik Numaralı Kimlik Fotokopisiyle Yapılmaktadır.
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık