Bursa Nilüfer Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Bursa Nilüfer Halk Eğitim Merkezi Kurs


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Bursa Nilüfer Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O. İletişim Bilgileri:
Merkez Bina Adres: İhsaniye Mahallesi Fatih Caddesi No: 1 Nilüfer Bursa
Telefon: 0 224 246 77 78
Telefon: 0 224 245 41 85
Çamlıca Hizmet Binası Adres: Çamlıca Mahallesi Kavaklıdere Caddesi Çamlıca Mahalle Muhtarlığı Karşısı Nilüfer Bursa
Telefon: 0 224 451 89 39

Bursa Nilüfer Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
İngilizce Kursu
Arapça Kursu

BURSA NİLÜFER HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI

Bilgisayar Kursları:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

Diğer Kurslar:
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
İşaret Dili Kursu
Resim Kursu
Sekreterlik Kursu
Masaj Kursu
Bahçıvanlık Kursu
Cilt Bakımı Kursu
Arıcılık Kursu
Kuaförlük Kursu
Yemek Hazırlama Kursu
Çocuk Ve Yaşlı Bakıcılığı Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Halk Oyunları Kursu
Satranç Kursu
Okuma Yazma Kursu

El Sanatları Kursları:
Hasır Bilezik Gümüş Kazaziye Kursu
Minyatür Kursu
Ebru Kursu
El Nakışı Kursu
Dekoratif Dokuma Kursu
Giyim Kursu
Mefruşat Kursu
Kırkyama Kursu
İğne Oyası Kursu
Modelistlik Kursu
Makine Nakışları Kursu
Takı Tasarım Kursu
Stilistlik Kursu
Tezhip Kursu
Tel Kırma Kursu
Konfeksiyon Makineleri Kullanımı Kursu
Filografi Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık