Antalya Serik Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Antalya Serik Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Antalya Serik Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Kursları, Adresi, Telefon Numarası.
Adres: Merkez Mahallesi Atatürk Caddesi 2142 Sokak No: 24 Serik Antalya
Telefon: 0 242 722 18 99

Antalya Serik Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
Almanca Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlıca Kursu

ANTALYA SERİK HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diğer Kurslar:
Aşçı Çırağı Kursu
Pastacı Çırağı Kursu
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
Cilt Bakımı Ve Güzellik Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Emlak Komisyonculuğu Kursu
Besin Sığırı Yetiştiriciliği Hayvancılık Kursu
Arıcılık Kursu
Avcılık Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Bilgisayarlı Muhasebe K Ursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Ön Muhasebe Kursu
Diksiyon Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Halk Oyunları Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Okuma Yazma Kursu
Satranç Kursu
Güreş Kursu
Basketbol Kursu
Hızlı Okuma Teknikleri Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ebru Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık