Antalya Muratpaşa Halk Eğitim Merkezi A.S.O

Beğendiysen Paylaş :

Antalya Muratpaşa Azize Kahraman Halk Eğitim Merkezi


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Antalya Muratpaşa Azize Kahraman Halk Eğitim Merkezi Kursları, Adresi, Telefon Numarası:
Adres: Üçgen Mahallesi Güllük Caddesi 115. Sokak No: 5 Çarşı Antalya
Telefon: 0 242 345 46 68

Antalya Muratpaşa Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
AUTOCAD Kursu
Grafik Animasyon Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
3D MAX Kursu
Ofis Programları Kullanımı Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu

ANTALYA MURATPAŞA AZİZE KAHRAMAN HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Arapça Kursu
Almanca Kursu
Rusça Kursu

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Keman Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Ney Kursu
Halk Oyunları Kursu

El Sanatları Kursları:
3 Boyutlu Şekillendirme Kursu
Kumaş Boyama Kursu
Ebru Kursu
Giyim Kursu
Şiş Örgü Kursu
İğne Oyası Kursu
Makinede Beyaz İş Kursu
Elde Suzeni Kursu
Takı Tasarım Kursu
Tığ Oyası Kursu

Diğer Kurslar:
MTSK Trafik Ve Çevre Bilgisi Usta Öğreticiliği Kursu
MTSK Direksiyon Eğitimi Usta Öğreticiliği Kursu
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
Manikür Pedikür Teknikleri Kursu
Saç Bakımı Yapımı Kursu
Cilt Bakımı Kursu
Protez Tırnak Kursu
Yaş Pasta Yapımı Kursu
Aşçı Yardımcısı Kursu
Gaziantep Mutfağı Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
Okuma Yazma Kursu
Diksiyon Kursu
Hızlı Okuma Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık