Antalya Korkuteli Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Antalya Korkuteli Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Antalya Korkuteli Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim Bilgileri:
Adres: Kiremitli Mahallesi Lise Sokak No: 5 Korkuteli Antalya
Telefon: 0 242 643 60 49

Antalya Korkuteli Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Engelli Bakım Kursu
Arıcılık Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Photosop Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Mantar Yetiştiriciliği Kursu
Aşçılık Kursu
Yaş Pasta Yapımı Kursu

ANTALYA KORKUTELİ HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
 Üretim Elemanı Kursu
Ön Muhasebe Kursu
Arapça Kursu
Mtsk Sınav Sorumlusu Kursu
Mtsk Taşıt Sürücüleri Trafik Ve Çevre Öğreticiliği Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Aile Eğitimi Kursu
Kilim Dokuma Kursu
Çinicilik Kursu
Yatak Odası Tekstili Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ev Aksesuarları Hazırlama Kursu
Kurdele Nakışları Kursu
Okuma Yazma Kursu
Halk Oyunları Kursu
Semazen Kursu
Üniversiteye Hazırlık Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık