Kocaeli Körfez Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Kocaeli Körfez Hak Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Kocaeli Körfez Halk Eğitim Merkezi A.S.O İletişim Bilgileri.
Adres: Hacıosman Mahallesi Bağdat Caddesi Kardeş Sokak No: 160 Yarımca Körfez Kocaeli
Telefon: 0 262 528 90 90

Kocaeli Körfez Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Kuaförlük Kursu
Kurban Kesim Elemanı Kursu
Arıcılık Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Resim Kursu
İngilizce Kursu


KOCAELİ KÖRFEZ HALK EĞİTİM MERKEZİ ASO KURSLARI
Avcılık Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Aile Eğitimi Kursu
Halk Oyunları Usta Öğreticisi Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Okuma Yazma Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
El Nakışları Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Makine Nakışları Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Giyim Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık