Antalya Konyaaltı Halk Eğitim Merkezi A.S.O

Beğendiysen Paylaş :

Antalya Konyaaltı Halk Eğitim Merkezi A.S.O


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Antalya Konyaaltı Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu A.S.O İletişim:
Adres: Liman Mahallesi 33. Sokak No: 16 Arpasuyu Konyaaltı Antalya
Telefon: 0 242 259 61 20

Antalya Konyalatı Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Spor Kursları:
Step Aerobik
Tekvando Kursu
Voleybol Kursu

Yabancı Dil Kursları:
İngilizce Kursu
Rusça Kursu
Almanca Kursu
Arapça Kursu


ANTALYA KONYAALTI HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Gitar Kursu
Halk Oyunları Antalya Yöresi Kursu
Bağlama Kursu

El Sanatları Kursları:
Bebek Yapma Kursu
Takı Tasarım Kursu
Tezhip Kursu
Makine Nakışları Kursu
Seramik Biçimlendirme Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
İğne Oyası Kursu
3 Boyutlu Şekillendirme Kursu
Ahşap Süsleme Kursu
Hazır Gereçlerle Yapılan Nakışlar Kursu
Mısır Bebek Yapımı Kursu
Davul Derisinden Pano Yapma Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Kitre Bebek Kursu
Tel Kırma Kursu
Overlok Makineci Kursu
Cam Süs Eşyası Yapımı Kursu

Diğer Kurslar:
Havuz Suyu Operatörlüğü Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Çocuk Bakım Elemanı Kursu
İşaret Dili Kursu
Kuaförlük Kursu
Resim Kursu
Arıcılık Kursu
Okuma Yazma Kursu
MTSK Sınav Sorumlusu Kursu
Cilt Bakımı Kursu
Aşçılık Kursu
Pastacılık Kursu
Yaşlı Refakatçisi Kursu
Masör Masöz Kursu
Satranç Kursu
Kuran-I Kerim Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık