Kocaeli Kartepe Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Kocaeli Kartepe Halk Eğitim Merkezi Kurs


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Kocaeli Kartepe Halk Eğitim Merkezi İletişim Bilgileri:
Adres: Uzunçiftlik Mahallesi Cengiz Topel Caddesi Sapanca Yolu Üzeri No: 26 Kartepe Kaymakamlığı Karşısı Kartepe Kocaeli
Telefon: 0 262 373 66 40

Kocaeli Kartepe Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Bilgisayar Kursları:
AUTOCAD Kursu
SOLİDWORKS Kursu
Grafik Tasarım Kursu
PHOTOSHOP Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu

Yabancı Dil Kursları:
Fransızca Kursu
Almanca Kursu
İngilizce Kursu
Arapça Kursu


Müzik Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Gitar Kursu
Keman Kursu
Ney Kursu
Tulum Kursu
Halk Oyunları Kursu

Diğer Kurslar:
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Meyve Ağaçları Budama Kursu
Arıcılık Kursu
Kuaförlük Kursu
Okuma Yazma Kursu
Garson Yardımcılığı Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
Fotoğrafçılık Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu
Resim Kursu
Yemek Kursu
İlk Yardım Kursu

Spor Kursları:
Aerobik Kursu
Oryantiring Kursu
Masa Tenisi Kursu
Güreş Kursu
Voleybol Kursu
Futbol Kursu
Karate Kursu

El Sanatları Kursları:
İğne Oyası Kursu
Makine Nakışları Kursu
Stilistlik Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Giyim Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık