Kocaeli Kandıra Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Kocaeli Kandıra Halk Eğitim Merkezi Kurs


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Kocaeli Kandıra Halk Eğitim Merkezi İletişim:
Adresi: Akdurak Mahallesi Aşık Veysel Caddesi Sanat Sokak No: 6 Kandıra Kocaeli
Telefon: 0 262 551 43 47

Kocaeli Kandıra Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Tiyatro Kursu
Halk Oyunları Kursu
Bağlama Kursu
Gitar Kursu

KOCAELİ KANDIRA HALK EĞİTİM MERKEZİ SERGİSİ

Mesleki Kurslar:
Avcılık Kursu
Arıcılık Kursu
Fidancılık Kursu
Aşçılık Kursu
İş Makineleri Operatörlüğü Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Web Tasarım Kursu
Saç Bakımı Yapımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Resim Kursu

El Sanatları Kursları:
Makine Nakışları Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Giyim Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu

Okuma Yazma Kursu
İlkyardım Kursu
Satranç Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık