Kocaeli İzmit Halk Eğitim Merkezi Kurs

Beğendiysen Paylaş :

Kocaeli İzmit Halk Eğitim Merkezi Kurs


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Kocaeli İzmit Halk Eğitim Merkezi İletişim:
Adres: Tepecik Mahallesi Şahabettin Bilgisu Caddesi No: 103 İzmit Kocaeli
Telefon: 0 262 321 48 61

Kocaeli İzmit Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Yabancı Dil Kursları:
İngilizce (Seviye A1-A2-A3) Kursu
Fransızca Kursu
Arapça Kursu
İspanyolca Kursu
Japonca Kursu
Rusça Kursu
Almanca Kursu
İtalyanca Kursu

KOCAELİ İZMİT HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI

Bilgisayar Kursları:
NETCAD Bilgisayarlı Harita Çizim Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
AUTOCAD Bilgisayar Destekli Proje Çizim Kursu
Bilgisayar Destekli Reklam Tasarım Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
On Parmak F Klavye Kullanımı Kursu
SOLİDWORK Kursu
3D MAX Kursu

Mesleki Kurslar:
Fotoğraf Çekimi Kursu
Evde Çocuk Bakımı Kursu
Aile Eğitimi Kursları
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Hasta Ve Yaşlı Refakatçisi Kursu
İlaç Üretim Operatörlüğü Kursu

Kişisel Gelişim Kursları:
Diksiyon Kursu
Etkili Ve Hızlı Okuma Kursu
Okuma Yazma Kursları

Müzik Ve Gösteri Sanatları Kursları:
Bağlama Kursu
Keman Kursu
Ney Kursu
Gitar Kursu
Drama Kursu
Halk Oyunları Kursu

El Sanatları Kursları:
Makine Nakışları Kursu
Yüzey Boyama Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık