Kocaeli Dilovası Halk Eğitim Merkezi Kursları

Beğendiysen Paylaş :

Kocaeli Dilovası Halk Eğitim Merkezi Kursları


HEM Halk Eğitim Merkezleri, Kocaeli Dilovası Halk Eğitim Merkezi İletişim:
Adres: Mimar Sinan Mahallesi Şeyh Şamil Caddesi Hasan Yücel İlköğretim Okulu İçerisi Dilovası Kocaeli
Telefon: 0 262 754 00 60

Kocaeli Dilovası Halk Eğitim Merkezi Açılabilecek Kursları:
Saç Bakımı Yapımı Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
İnternet E-Posta Yönetimi Kursu
İngilizce Kursu
Aşçı Yardımcılığı Kursu

KOCAELİ DİLOVASI HALK EĞİTİM MERKEZİ KURSLARI
Diksiyon Kursu
Aşçılık Kursu
Pidecilik Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
İş Makinesi Operatörlüğü Kursu
Geleneksel El Nakışları Kursu
Halıcılık Kursu
Makine Nakışı Kursu
İğne Oyası Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Salon Takımları Dikimi Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Tel Kırma Kursu
Okuma Yazma Kursu
Gitar Kursu
Bağlama Kursu
Beğendiysen Paylaş :
Yukarı Çık